INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 19 januari 2015

Utflyktsmål till Lev Vackert

Hej. Livet i butiken Lev vackert rullar vidare och nu är det en lugnare period än höstens hektiska månader. Nu får jag passa på att återhämta mig och göra upp nya planer inför vår o sommar. Håller på som bäst att göra om i butiken och göra nya platser och hörnor för alla varor som kommer. Hela butiken kommer att fyllas av allt som är beställt. Mycket gamla grejer kommer oxå att komma fram från mina gömmor. Vi serverar alltid hembakat och hemlagad mat. våra bullar och soppor är populära smakupplevelser.

VI VILL GÄRNA ATT NI FÖLJER BUTIKEN LEV VACKERT PÅ INSTAGRAM DÄR HETER VI #lev_vackert. BILDER OCH HÄNDELSER UPPDATERAS VARJE DAG DÄR.
Kram till er alla/Ingela

2 kommentarer:

angie sa...

love your pictures!!! angie

Places to Hangout in Gurgaon sa...

Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.