INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 20 mars 2014

Påskpyssel 2014

Nu pysslas det för fullt här hemma. Inte till mig själv numera utan till butiken och andra butiker.Ägg i långa banor blir det och allt ska packas i fina säljande förpackningar.......

.......stora korgar fyllda med strutar i olika utföranden. alla fyllda med olika gotter......

.......här har jag målat en äggkartong och prytt den med bild i passande storlek, lite glitter och spets. Jag fyller den sedan med godisägg. Äggen på bilden är bland de godaste ägg jag ätit. De är med smak av hallon och lakritz mmmmmmm.
Kram på er/INgela.

5 kommentarer:

Loppisälskare sa...

Kul idé att påskpynta äggkartongen...den snor jag. Man börjar bli lite påskpyssel-sugen nu.
Godisäggen ser verkligen goda ut.

Agnes Winqvist sa...

Åh vad fint du har gjort!!
Här väntar också några äggkartonger. Men för att jag kan inte måla så fin som du kommer jag att decoupera dem istället ;)

Kram Agnes

Boxwood Cottage sa...

That decorated egg box looks really sweet Ingela and you have inspired me again! Sending you very happy Spring wishes from Germany
Carola

wäschewerkstatt sa...

I Love it!
Looks nice!
Weekendgreetings from Germany
from Andrea

Linda sa...

Var köper man dom äggen??