INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 15 juli 2013

Inspirationsutflykter...

Nu är jag hemma igen men ska nog ut på nya äventyr. Jag tror jag behöver lite inspiration att ta med mig till butiken. Ska göra om menyn lite när jag är tillbaks till butiken Lev Vackert. Det kommer att bli en XL macka som nyhet. Seglarens stora lyxiga räksmörgås  med handskalade räkor kommer att serveras. En stor måltid du garanterat blir mätt på och kan unna dig ibland.
Har varit på en liten loppisrunda idag och handlat lite mysiga saker till butiken. Inte mycket som åker hem till mig nu för tiden. Hinner inte med min trädgård så mycket men visar några stilleben......

 .....på det lilla uthuset......
....gaveln på uthuset, enkelt och lättskött måste jag numera ha det.
Kram på er/Ingela.


9 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

mmmmmmmmmmm...xl mackan lät jättegod....blev sugen...ha en fortsatt bra sommar! kramis semlan

Hanna sa...

underbara bilder.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Looks lovely!!


Greetings from the Netherlands,

Nadine

My little white home

Photo by Maria sa...

Den nyhetsmackan lät ju inte fel =)

Så fina bilder du visar från din trädgård..

Kram Mia

Anonym sa...

Oj, det lät som en väldigt god smörgås. Vad sugen jag blev nu!

Nellie sa...

Åkte runt Vänern torsdag-fredag förra veckan och stannade till i butiken också. Tråkigt för mig så var du iväg på semester. Härligt för dig så var du på semester. Vet ju att du jobbar hur mycket som helst så det var du väl värd. Blev väl omhändertagen av andra istället ;). Köpte med mig ett jättefint armband också. Tösen och jag kommer nog besöka Karlstads IKEA och nya shoppingcentra om ett tag. Ser fram emot att smaka nya mackan. Älskar allt med skaldjur!!! Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh så fint du har det! Härligt med inspirationsresor, det behövs även om man inte har butik;-) Att resa - långt bort eller en kort tripp spelar ingen roll - jag tycker alltid det fyller på med energi.

Ha det fint!
Kram,
Regina

Vitspets sa...

Underbara bilder ...
Kram Karina

Lallbacken sa...

hej ingela.
oj vad jag skulle vilja smaka den där XL mackan :)) och kika förbi för att se ditt uthus live ;))
mia