INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 12 februari 2013

Utomhusstilleben

Nu har jag kommit hem från min sköna semestervecka. Ååååå så härligt vi haft det i solen. Vi har solat och badat varje dag och haft det roligt med våra vänner. Näsan är rejält bränd och får smörjas varje dag med aloevera hahaha.Jag fryser sedan jag kom hem och längtar till att det blir lite varmare. Dessa bilder nedan är tagna mitt i sommaren utanför vårt lilla uthus inför en fotografering.........

 .....skum i den gamla baljan, doftande tvålar och sol......

.....i fönstret på uthuset speglar sig en sittplats och den snart torkade tvätten dansar i vinden, vilken härlig känsla.Tack för alla fina hälsningar till mig, alla gör mig på gott humör hela dagen. Kram/Ingela.

13 kommentarer:

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Välkommen hem till vintriga Sverige:)! Värmen når oss här så småningom får vi tro. Om inte annat så får vi skänka värmande tankar till dem som behöver det och till dem vi tycker om den 14e - Alla hjärtans dag! Jag önskar dig en skön dag :)!

Kram från Maria

Vecka - Vecka sa...

Oj väntar så på sommar och vår!! Fint!

Chokladvillan 1910 sa...

Oj, vad här doftar sommar, värme & sol ! Tänkom det var detta man såg när man tittar ut genom fönstret... Vintern är ju tyvärr tillbaka :(
Hoppas att du kan bita ihop i kylan !
Kram Anki

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart och vila ögonen på så vackra bilder!!
Ha en jättefin vecka
kramar Tina

Lantlifvet sa...

Oj så härligt....
kram

hemma hos lilla mej sa...

Välkommen hem.Bara så mycket fint ögongodis .Kramar Rita ♥

Tinas bo sa...

Förstår att du fryser nu... huuu
Låter som en underbar semester!

Bara sååå underbara bilder!!

Kram Tina

MINA TVÅ HEM sa...

Trevligt att ni haft en skön semester.
Än får vi frysa lite förrän vi får njuta av sådant väder som din vackra bilder bjuder på.
Trevlig tisdag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Blåbärs och smultronstället sa...

Välkommen hem efter en skön semester! Undrar bara vart ni hamnade? Sommarbilderna är ljuvliga och det känns bra att vi går mot dessa tider:-)
Kikar kanske ner till butiken till helgen.
Kram Susanne

~ INA ~ Inas☆House sa...


Välkommen hem! Vilka fina bilder du bjuder på. Längtar riktigt mycket till våren nu. :)

Ha det gott!
Kraam

Huset på Backavägen sa...

Åååh, det där fick en att längta än mer efter vår och sommar!! Här har vi hur mycket snö som helst. Usch!

Shabby soul sa...

That zinc bath tub is simply stunning! Love your photos
Silvia

Källeboda lantliv sa...

Låter underbart ! Förstår att du haft det bra !solbränna så härligt ! Må så gott ! Kram Jeanette .. Härliga bilder !